PLANUL DE STUDII
PROGRAM DE CURS DETALIAT:
SĂPTĂMÂNA 1. CE PRESUPUNE ABORDAREA PRODUCTIVĂ ÎN AFACERI
Materiale și sarcini în cursul săptămânii:
- Prezentarea și introducerea
- Produs, manager de produs, gândire productivă
- Competențele unui manager de produs
- Piața și problema
- Dezvoltarea produsului
- Volumul de vânzare
- Rezultatele săptămânii
Rezultatul săptămânii:
Înțelegerea domeniilor cheie de aplicare a abordării produsului în afaceri, capacitatea de a formula audiențe cheie, de a evalua piața și problemele acesteia, de a formula ipoteze și de a găsi blocajul în pâlnia de vânzări.
SĂPTĂMÂNA 2. CUSTOMER DEVELOPMENT. IDENTIFICAREA PROBLEMEI, DIN CARE PUTEM CÂȘTIGA.
Materiale și sarcini în cursul săptămânii:
- Introducere în Customer Development
- Segmentul de clienți și ipoteza problemei
- Segmentarea clienților
- Pregătirea pentru interviu
- Interviu problematic
- Prelucrarea datelor
- Rezultatele săptămânii
Rezultatul săptămânii:
Vom învăța cum să evidențiem cel mai atractiv segment de clienți, să ne pregătim și să realizăm interviuri cu consumatorii și, de asemenea, să facem concluzii pe baza datelor obținute.
SĂPTĂMÂNA 3. JOBS-TO-BE-DONE. CUM SĂ-ȚI CONCEDIEZI CONCURENTUL.
Materiale și sarcini în cursul săptămânii:
- Introducere în JTBD
- Contextul și momentul schimbării
- Concurenți
- Interviu JTBD
- JTBD Canvas
- JTBD Stories
- Rezultatele săptămânii
Rezultatul săptămânii:
Să ne dăm seama cum ia un client o decizie cu privire la prima achiziție sau utilizare a unui produs. Vom afla cu cine concurăm și vom înțelege cum să trecem consumatorul la soluția noastră.
SĂPTĂMÂNA 4. ANALIZĂ UNIT-ARĂ ȘI ECONOMIA PRODUSULUI.
Materiale și sarcini în cursul săptămânii:
- Introducere în unit-economy
- Istoria și semnificația unit-economy
- Valori cheie
- Costul achiziției clienților
- Dejghiocăm carcasa Fin2Dir
- Căutarea valorilor optime
- Opportunity Backlog (oportunități de creștere)
- Pragul de rentabilitate
- Rezultatele săptămânii
Rezultatul săptămânii:
Vom învăța cum să realizăm analiza unitară a unui produs în așa fel încât să evidențiem valori cheie și să găsim oportunități de creștere.
SĂPTĂMÂNA 5. ANALITICA ȘI VALORI CHEIE.
Materiale și sarcini în cursul săptămânii:
- Analiza cohortei
- Metrica Polaris
- Piramida valorilor
- Rata de retenție
- Rata Churn
- Coeficientul de viralitate
- Rezultatele săptămânii
Rezultatul săptămânii:
Înțelegerea ce indicatori din produs trebuie monitorizați, ce decizii să luați pe baza acestora și cum să o faceți.
SĂPTĂMÂNA 6. SPARGEREA CREȘTERII. STARTUL
Materiale și sarcini în cursul săptămânii:
- Introducere în hack-ul de creștere
- Valorați ipotezele și ipotezele de creștere
- Pâlnie ААRRR
- Ipoteze de viralitate
- Ipoteze de venit
- Ipoteze de păstrare
- Rezultatele săptămânii
Rezultatul săptămânii:
Abilitatea de a genera ipoteze care vă permit să creșteți rapid valoarea produsului și veniturile de la utilizatori.
SĂPTĂMÂNA 7. SPARGEREA CREȘTERII. CONTINUARE
Materiale și sarcini în cursul săptămânii:
- Ipoteze de activare. AHA-moment
- Ipoteze de atracție. Lid-Magneți
- Ipoteze de informații. Scara lui Hunt
- Prioritizarea ipotezelor
- Rezultatele săptămânii
Rezultatul săptămânii:
Vom stăpâni metoda de testare a ipotezelor rapide și ieftine în direcția activării în produs și atragerea clienților.
SĂPTĂMÂNA 8. ECHIPA ȘI PREZENTAREA REZULTATELOR
Materiale și sarcini în cursul săptămânii:
- Sprinturi și sincronizare
- Pitching. Ce este pitch și pitch deck.
- Solicitare unui partener / investor. Ce sunt acestea și cum le formulăm corect.
- Prezentarea rezultatelor - apărarea proiectelor.
- Feedback și recomandări
- Ceremonia de absolvire: festivalul de toamnă „Totul abia începe”
Rezultatul săptămânii:
Rezumând rezultatele cursului, prezentarea proiectului de absolvire și înțelegerea modului de implementare în continuare a cunoștințelor și abilităților dobândite în afaceri reale.
CUM DECURGE PROCESUL DE ÎNVĂȚARE:
- Urmăriți un mic tutorial video în fiecare zi
În 5-10 minute, dezvăluim subiectul în cuvinte simple și oferim tot ce aveți nevoie pentru a finaliza sarcina. - Să-ți faci temele
Pe cont propriu, ca cuplu sau în grup. Termenul limită pentru finalizare este de 36 de ore. Publică rezultatul pe platforma educațională - Obțineți feedback de la colegi
Analizând și comentând lucrările altora, veți obține o observație imensă și vă veți umple mâna. Ceea ce fac alții în luni, noi facem în săptămâni. - Puneți întrebări într-un chat închis în Telegram
Nicio întrebare nu va rămâne fără răspuns. Și, cel mai probabil, vor exista mai multe dintre ele - o oportunitate excelentă de a privi din unghiuri diferite. - Analizați cazurile cu mentori
O dată pe săptămână, camera de zi a unui mentor cu Igor, Serge sau Dmitry. 60 de minute pentru rezolvarea cazurilor ascultătorilor. Apărarea lucrărilor de absolvire în formatul dvs. preferat de pitching în fața „consiliului investitorilor”, dar de data aceasta puteți prezenta un proiect bazat pe propria afacere sau o idee de afacere complet nouă.